Türkiye'de sıcaklığın en yüksek ölçüldüğü kentlerden Şanlıurfa'da termometreler 51 dereceyi gösterdi.

Kentte sıcak hava, hayatı olumsuz etkilemeye devam ediyor.

Sıcaktan korunmak isteyenler, parklarda ve ağaç gölgeliklerinde serinlemeyi tercih etti.

Kimileri şapka kullanarak, kimileri ise havuzlarda serinlemeye çalıştı.

Sıcaklık nedeniyle kentin işlek cadde ve sokaklarında sakinlik gözlendi.

Buz satışı yapan Recep Toprak, AA muhabirine, talebin arttığını, günlük yaklaşık 7 ton buz sattıklarını söyledi.

Pursaklar’da Yediemin Otoparkı ve Tır Parkı hizmete açıldı
Pursaklar’da Yediemin Otoparkı ve Tır Parkı hizmete açıldı
İçeriği Görüntüle

Toprak, sezonluk iş yaptıkları için sıcaklığın işlerine yaradığını dile getirdi.

Kaynak: AA