Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sapanca’da düzenlenen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nın kapanış konuşmasını yaptı.
Toplantıya katılanlara teşekkür eden Erdoğan, AK Parti’nin 14 Ağustos 2001’de kurularak Türkiye’de yeni bir sayfa açtığını söyledi. Erdoğan, partinin çeyrek asırlık süreçte Türkiye’ye yeni ve özgün bir bakış açısı kazandırdığını ifade etti.
“25 yıldır ilkelerimizden taviz vermedik, kendimizi yenilemekten, ufkumuzu genişletmekten vazgeçmedik” diyen Erdoğan, istişare toplantılarının Türkiye’de ve dünyada marka haline geldiğini belirtti.
"Mutfağın kapasitesini gördük"
Toplantıda güvenlik, kalkınma, ekonomi ve toplum başlıklarında oturumlar düzenlendiğini kaydeden Erdoğan, bakanların katılımcılarla mevcut çalışmalarını paylaştığını söyledi.
Erdoğan, “Öneri ve eleştirileri tek tek not ettik. Katılımcılar kabine üyelerimize hem sorularını hem sorunlarını ilettiler. Sahanın aktardığı geri bildirimleri aldık. AK Parti’nin mutfağının Türkiye’ye yön verecek kapasitesini bir kere daha gördük” ifadelerini kullandı.
"Çeyrek asırda büyük bir başarı hikayesine imza attık"
AK Parti’nin 25 yıl önce millete hizmet hedefiyle yola çıktığını belirten Erdoğan, bu süreçte birçok engelin aşıldığını dile getirdi.
Erdoğan, “Çeyrek asırda büyük bir başarı hikayesine imza attık. Çeyrek asırda birlikte yorulmak, ter dökmek, bir yol arkadaşınız olarak beni ziyadesiyle mutlu etmiştir” dedi.
Parti teşkilatına birlik mesajı veren Erdoğan, “Millet için, memleket için, çocukları için çıktığımız bu yolda kol kola yürümeye daha nice seneler devam edeceğiz” diye konuştu.
“Yorulan varsa kenara gelsin”
Konuşmasında partililere daha fazla çalışma çağrısında bulunan Erdoğan, “Yorulan varsa kenara gelsin, dinlensin; kenara gelmeyen de meydanın hakkını versin” dedi.
Erdoğan, AK Parti’nin gönüller kazanarak bugünlere geldiğini belirterek, “Bize geleni başımızın tacı edeceğiz. Eleştirilere kulak vereceğiz, öncelikle kibirden uzak duracağız” ifadelerini kullandı.



