Geçtiğimiz sezon Amedspor forması giyen ve takım kaptanlığı görevini üstlenen Erce Kardeşler, takımdan ayrıldığını duyurdu. Sosyal medya üzerinden bir veda mesajı paylaşan tecrübeli file bekçisi, kulüpte geçirdiği süre boyunca edindiği dostluklar ve yaşadığı deneyimlere vurgu yaptı.
Geçtiğimiz sezon yeşil-kırmızılı ekipte görev yapan deneyimli kaleci, Diyarbakır'da geçirdiği dönemin kendisi için özel bir anlam taşıdığını ifade etti. Kardeşler, kentte yalnızca futbol oynamadığını, aynı zamanda önemli dostluklar kurduğunu ve unutamayacağı anılar biriktirdiğini belirtti.
Diyarbakır'a teşekkür etti
Veda mesajında Diyarbakır halkına da teşekkür eden Erce Kardeşler, şehirde gördüğü ilgi ve misafirperverliği her zaman hatırlayacağını söyledi.
Kardeşler, açıklamasında, "Burada geçirdiğim süre boyunca sadece sahada mücadele etmedim; güzel bir şehri tanıdım, çok değerli insanlar kazandım ve unutamayacağım anılar biriktirdim. Diyarbakır'ın samimiyetini ve bu şehrin insanlarının sevgisini her zaman güzel hatırlayacağım" ifadelerine yer verdi.
Kulübe ve taraftarlara veda mesajı
Tecrübeli kaleci, mesajında kulüp yöneticilerine, teknik heyete, takım arkadaşlarına, kulüp çalışanlarına ve taraftarlara da teşekkür etti.
Ayrılık açıklamasında geride dostluklar ve özel anılar bıraktığını belirten Kardeşler, Amedspor'un gelecekteki başarılarına ilişkin iyi dileklerini de paylaştı.
Kardeşler, "Bu süreçte birlikte çalıştığım yöneticilerimize, hocalarıma, takım arkadaşlarıma, kulüp çalışanlarına ve her zaman yanımızda olan taraftarlarımıza teşekkür ediyorum. Ayrılırken geride dostluklar, güzel anılar ve birlikte yazdığımız çok özel bir hikâye bırakıyorum. Bu güzel şehre ve herkese gönülden teşekkür ediyor, Amedspor'a Süper Lig yolunda başarılarla dolu bir sezon diliyorum" dedi.





