A Milli Futbol Takımı'nın Dünya Kupası'na veda etmesinin ardından kamuoyunda gündeme gelen 'prim' tartışmalarına, gazeteci ve eski AKP milletvekili Şamil Tayyar da katıldı.

Tayyar, "Ay yıldızlı formaya terini primi kadar dökenlere uçak tahsisi israftır, gemiyle getirmek gerek. Adını ilk defa kupada duyduğumuz ülke futbolcularının inanmışlığına bakıp utansınlar." dedi.

Turnuvadan elenmenin yankıları sürerken, futbolculara ödenen primleri spor medyasının ve kamuoyunun en çok tartıştığı konuların başında geliyor. Bu tartışmalara dahil olan Şamil Tayyar, kişisel sosyal medya hesabından paylaştığı açıklamasında, durumu bir "ahlaki çöküş" olarak nitelendirdi.

"Uçak tahsisi israftır, gemiyle getirmek gerek"

Milli formayı taşımanın bir gurur meselesi olması gerektiğinin altını çizen Tayyar, eski milli futbolcu İlhan Mansız'ın geçmiş dönemlere ait açıklamalarını örnek gösterdi. Tayyar şu ifadeleri kullandı:

"Önceleri ciddiye almamıştım.

Ciddi ciddi milli takımımız için teşvik primi varmış.

İlhan Mansız ‘bizim zamanımızda prim yoktu, namus meselesi olarak görürdük’ diyor ya, milli formayı taşımanın gururuna paha biçilemez.

Kusura bakmasınlar.

Ay yıldızlı formaya terini primi kadar dökenlere uçak tahsisi israftır, gemiyle getirmek gerek.

Adını ilk defa kupada duyduğumuz ülke futbolcularının inanmışlığına bakıp utansınlar.

Maalesef.

AYM inceleyecek: Trafik Kanunu'ndaki 'kavga' maddesi iptal edilebilir!
AYM inceleyecek: Trafik Kanunu'ndaki 'kavga' maddesi iptal edilebilir!
İçeriği Görüntüle

Ahlaki çöküş hayatımızın her alanını içine alarak genişliyor.

Üzücü."

Kaynak: Haber Merkezi