Kalbi 20 kez duran hasta, kalp masajı eşliğinde yapılan anjiyoyla hayata tutundu
Kalbi 20 kez duran hasta, kalp masajı eşliğinde yapılan anjiyoyla hayata tutundu
İçeriği Görüntüle

Sivas’ta 15 yıldır gıda sektöründe faaliyet gösteren Selahattin Yabalı, üç yıl önce başlattığı kampanya kapsamında lahmacunu 50 TL’den satmasının ardından şikayetlerle karşı karşıya kaldı. İHA'da yer alan habere göre kentte bazı işletmelerde fiyatların 200 TL’ye kadar çıktığı lahmacunun düşük fiyata satılması dikkat çekti. Şikayetler üzerine Ticaret Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan denetimlerde işletmede herhangi bir olumsuzluğa rastlanmadı.

“CİMER’e at eti diye şikayet ettiler”

İşletme sahibi Yabalı, hakkında yapılan şikayetlerin CİMER’e kadar taşındığını belirterek, “CİMER’e ucuz satıyor, at eti satıyor, menüsü bulunmuyor şeklinde şikayet etmişler. Ama biz kullandığımız ürünlerin hepsini faturalı yerlerden alıyoruz” dedi. Yabalı, 15 yıldır sektörde olduğunu ve üç yıldır sürdürdüğü kampanya ile vatandaşlara uygun fiyatlı ürün sunduğunu ifade etti.

Şikayetler sonrası yapılan resmi kontrollerde işletmede herhangi bir uygunsuzluk tespit edilmedi. Yabalı, tüm ürünleri faturalı ve denetlenebilir kaynaklardan temin ettiklerini vurguladı. İşletme sahibi, uygun fiyat politikasını sürdüreceğini belirterek, vatandaşların gönül rahatlığıyla ürünleri tüketebileceğini söyledi.

Yabalı, düşük fiyat nedeniyle hedef alındığını öne sürerek, “Biz sattığımız ürünün arkasındayız. Kazancımız da, karımız da oluyor. Halka hizmet etmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

21704649 F800 4Ee6 811F Cc83A634C06E

Kaynak: Haber Merkezi