Galatasaray, deplasmanda Fenerbahçe'yi 2-1 mağlup ederek Türkiye Kupası'nda yarı finale yükseldi.

Ezeli rakibini deplasmanda yenerek Türkiye Kupası'nda adını yarı finale yazdıran Galatasaray'da futbolculara dağıtılacak prim de belli oldu.

Güney Kore elendi yayıncı kuruluş hocanın yüzünü sansürledi
Güney Kore elendi yayıncı kuruluş hocanın yüzünü sansürledi
İçeriği Görüntüle

Milliyet'te yer alan habere göre, Fenerbahçe galibiyeti için 1 milyon dolar prim verilecek.

Sarı-kırmızılılar yarı finalde Konyaspor ile kozlarını paylaşacak.

Kaynak: Haber Merkezi