EGO Genel Müdürlüğü, 7-8 Temmuz’da düzenlenecek 36. NATO Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi kapsamında kentte uygulanacak trafik düzenlemeleri nedeniyle toplu taşımada yaşanabilecek olası aksamalara ilişkin açıklama yaptı.
Ankara Valiliği tarafından 6 Temmuz Pazartesi günü saat 07.00’den itibaren başlayacak ve 8 Temmuz Çarşamba günü saat 23.59’a kadar sürecek güvenlik ve trafik tedbirlerinin hatırlatıldığı açıklamada, bazı yolların tamamen trafiğe kapatılacağı, bazı güzergahlarda ise konvoy geçişleri nedeniyle geçici kısıtlamaların uygulanacağı belirtildi.
EGO, otobüslerin normal işletim düzeninde hizmet vermeye devam edeceğini ancak alınan tedbirler nedeniyle bazı hatlarda güzergah değişikliği, gecikme, aksama ve sefer iptallerinin yaşanabileceğini duyurdu.
Vatandaşların mağduriyet yaşamaması için yolculuklarını önceden planlaması gerektiği vurgulanırken, mümkün olduğunca metro ve ANKARAY’ın tercih edilmesi önerildi.
Açıklamada ayrıca özel araç kullanacak vatandaşların “Park Et Devam Et” uygulamasından yararlanması ve yalnızca EGO Genel Müdürlüğü’nün resmi duyurularının dikkate alınması istendi.




