EGO Genel Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, yarın saat 13.00'ten itibaren Anadolu Meydanı Ankaray istasyonunun kapatılacağı duyuruldu.
Müdürlüğün X hesabından yapılan açıklama şöyle:
"DUYURU Değerli Vatandaşlarımız, Ankara Valiliği kararı doğrultusunda, 27.06.2026 tarihinde saat 13.00’ten itibaren Anadolu Meydanı ANKARAY İstasyonu vatandaşlarımızın iniş ve binişlerine kapatılacaktır. Vatandaşlarımıza önemle duyurulur."
DUYURU
— EGO Genel Müdürlüğü (@egobilgi) June 26, 2026
Değerli Vatandaşlarımız,
Ankara Valiliği kararı doğrultusunda, 27.06.2026 tarihinde saat 13.00’ten itibaren Anadolu Meydanı ANKARAY İstasyonu vatandaşlarımızın iniş ve binişlerine kapatılacaktır.
Vatandaşlarımıza önemle duyurulur. pic.twitter.com/A0GZnWSwPu




