İmza töreninde konuşan Kulüp Başkanı Mustafa Ergün, Bülent Korkmaz'ın daha önce de Antalyaspor'da görev yaptığını hatırlatarak, takımın yeniden Süper Lig'e yükselmesi hedefiyle anlaşmaya vardıklarını söyledi. Ergün, "Hocamıza güveniyoruz. İnşallah bu yıl Süper Lig'e çıkacağız." ifadelerini kullandı.

Teknik Direktör Bülent Korkmaz ise Antalyaspor'un geçmişte yapılan bazı hatalar nedeniyle küme düştüğünü belirterek, öncelikli hedeflerinin yeniden Süper Lig'e yükselmek olduğunu dile getirdi.

"Amacımız Süper Lig'e çıkmak. Bunu da başarmak için elimizden gelen her şeyi yapacağız." diyen Korkmaz, "Zor bir süreç. Herkesin sabırlı olmasını istiyorum. Biz çok çalışacağız. Herkes sabırlı olursa bunun karşılığını alacağımıza inanıyorum. Futbolcu, teknik heyet, taraftar ve yöneticilerle uyumlu bir biçimde olduğumuz zaman hedefimize ulaşacağımıza inanıyorum. Tesisleri, camiayı gördükten sonra Antalyaspor'un yerinin Süper Lig olduğunu tekrar gördüm." dedi.

Süper Lig'in yeni temsilcisi, Ermal Krasniqi'yi renklerine bağladı
Süper Lig'in yeni temsilcisi, Ermal Krasniqi'yi renklerine bağladı
İçeriği Görüntüle

Antalya ve Antalyaspor'un kendisi için özel bir yere sahip olduğunu belirten Korkmaz, daha önce de kulüpten teklif aldığını ancak anlaşma sağlanamadığını ifade etti.

Korkmaz, "Antalyaspor'dan daha önce de teklif olmuştu ama anlaşamamıştık. Benim için özel bir kulüp. Buradan birçok oyuncuyu Türk futboluna kazandırmıştık." sözleriyle açıklamalarını tamamladı.

Kaynak: Haber Merkezi