Sincan Belediyesi Eko-Çiftlik ve Sıfır Atık Eğitim Merkezi, engelli bireyler ve ailelerini ağırladı. Sincan Belediye Başkanı Murat Ercan’ın da katıldığı piknik programında vatandaşlar, doğayla iç içe bir ortamda bir araya gelerek sosyal ve eğlenceli bir gün geçirdi.

Sincan Belediyesi bünyesinde faaliyet gösteren ve sıfır atık eğitimlerinin verildiği Eko-Çiftlik’te düzenlenen etkinlikte köfteler pişirilip katılımcılara ikram edildi. Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda engelli bireyler ve aileleri hem dinlenme hem de sosyalleşme imkânı buldu.

Başkan Ercan vatandaşlarla yakından ilgilendi

Piknik boyunca engelli bireyler ve aileleriyle sohbet eden Başkan Murat Ercan, vatandaşların talep ve önerilerini dinledi. Katılımcılarla hatıra fotoğrafları da çektiren Ercan, program süresince misafirlerle yakından ilgilendi.

Etkinlik kapsamında vatandaşlar, Eko-Çiftlik’i gezerek merkezde yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alma fırsatı da buldu. Katılımcılar, kendilerine sunulan imkânlar ve desteklerden dolayı Sincan Belediyesi’ne teşekkür etti.

“Paylaşmanın ve dayanışmanın değerini bir kez daha gördük”

Piknik programının ardından değerlendirmelerde bulunan Sincan Belediye Başkanı Murat Ercan, engelli bireyler ve aileleriyle bir arada olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Lise öğrencisinden inanılmaz Pi sayısı rekoru
Lise öğrencisinden inanılmaz Pi sayısı rekoru
İçeriği Görüntüle

Ercan, “Engelli kardeşlerimiz ve kıymetli aileleriyle bir arada olmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Birlikte geçirdiğimiz her an, paylaşmanın ve dayanışmanın ne kadar değerli olduğunu bir kez daha gösteriyor. Sincan Belediyesi olarak her vatandaşımızın hayatını kolaylaştırmak, sosyal hayata daha aktif katılımını sağlamak için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Bu güzel buluşmaya katılan tüm misafirlerimize teşekkür ediyor, sağlık, huzur ve mutluluk diliyorum.” ifadelerini kullandı.

Sosyal belediyecilik çalışmaları sürüyor

Sincan Belediyesi, engelli bireylerin sosyal yaşama katılımını desteklemek ve aileleriyle birlikte keyifli vakit geçirebilecekleri etkinlikler düzenlemek amacıyla çalışmalarını sürdürüyor. Eko-Çiftlik ve Sıfır Atık Eğitim Merkezi’nde gerçekleştirilen buluşma da bu kapsamda vatandaşlardan yoğun ilgi gördü.

Muhabir: Şevval Dalgıç