Sincan Belediyesi, Muharrem ayının 10. gününde idrak edilen Aşure Günü dolayısıyla geleneksel aşure ikramını bu yıl da sürdürdü.
Paylaşmanın, birlikteliğin, bolluk ve bereketin simgesi olan aşureler özenle hazırlanarak Lale Meydanı'nda kurulan stantta vatandaşlara ikram edildi.
Sincan Belediye Başkanı Murat Ercan ile eşi Emine Ercan da aşure kazanlarının başına geçerek vatandaşlara aşure dağıttı. Başkan Ercan, aşureleri kendi elleriyle ikram ederek vatandaşların Muharrem ayını kutladı.
Başkan Ercan: Birlik ve kardeşliğimiz daim olsun
Muharrem ayının hayırlara vesile olmasını dileyen Sincan Belediye Başkanı Murat Ercan, Aşure Günü'nün bolluk, bereket ve dayanışmanın en güzel örneklerinden biri olduğunu belirtti.
Hemşehrileriyle Aşure Günü'nde bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadıklarını ifade eden Ercan, aşure ikramıyla Muharrem ayının bereketini birlikte paylaştıklarını söyledi.
Muharrem ayının tüm insanlığa barış, huzur ve bereket getirmesini temenni eden Ercan, şehadetlerinin yıl dönümünde Hz. Hüseyin ile tüm Kerbela şehitlerini rahmetle andığını belirterek, birlik, beraberlik ve kardeşliğin daim olması temennisinde bulundu.




