Ankara Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulunan Santarelli, Çin’in güçlü bir rakip olduğunu belirterek, “Bence iyi bir rakibe karşı oynadık. Birçok takımın ne kadar zorlandığını görüyorum çünkü seviye hiç düşük değil. Her yerde büyük bir denge var. Her takım, herkese karşı kazanabilir ya da kaybedebilir.” ifadelerini kullandı.
Ankara etabındaki performanstan memnun olduklarını vurgulayan İtalyan başantrenör, “Dört maçı da kazandık. Bu taraftar, bu destekçiler için istediğimiz şey buydu. Gerçekten harika bir haftaydı. Çok mutluyum çünkü hedefimiz buydu ve biz bu hedefe ulaştık. Gelişmek istiyorduk, asla pes etmek istemiyorduk. Oyunculara ‘Bir set kaybetmemiz ya da çok iyi oynamıyor olmamız önemli değil. Önemli olan maçın içinde kalmak.’ olduğunu söyledim. Her an hazır olmalarını istedim. Her oyuncu değişiklik için, hamle için hazır olmalıydı.” diye konuştu.
“Seviye çok yüksek"
VNL’in Japonya’da oynanacak üçüncü etabına da değinen Santarelli, zorlu maçların kendilerini beklediğini belirterek, “Polonya, ABD, Japonya ve Tayland gibi çok önemli rakiplerle karşılaşacağız. Bu yüzden her şeyi değerlendirmek istiyorum. Her galibiyet önemli olacak. Aynı zamanda bazı oyunculara, örneğin Melissa’ya dinlenme fırsatı vermek de önemli olabilir. Bunu daha sonra net şekilde göreceğim.” dedi.
Ankara seyircisine de teşekkür eden Santarelli, atmosferin kendileri için çok değerli olduğunu ifade ederek, “Desteklerini almak gerçekten inanılmazdı. Türkiye’ye bir kez daha gelip Avrupa Şampiyonası’nda oynamak için sabırsızlanıyorum. Çünkü orada neler yaşanacağını hayal bile edemiyorum.” değerlendirmesinde bulundu.





