Antalyaspor maçının ardından konuşan oyuncu, takımın performansından duyduğu memnuniyeti dile getirerek sarı-kırmızılı camianın büyüklüğüne vurgu yaptı.

"Takım çok iyi performans gösterdi"

Şampiyonluğun ilan edilmesinin ardından saha içinde gerçekleştirilen kutlamalar sırasında değerlendirmelerde bulunan Osimhen, Antalyaspor'un dirençli oyununa dikkat çekti. Yıldız futbolcu, takım arkadaşlarının sahadaki mücadelesini överek, "Antalyaspor bizi zorladı ama biz Galatasaray'ız. Takım çok iyi performans gösterdi. Çok mutluyuz" ifadelerini kullandı.

Gazi Koşusu'nun 100. yarışını kazanan safkan belli oldu!
Gazi Koşusu'nun 100. yarışını kazanan safkan belli oldu!
İçeriği Görüntüle

Kazanılan 26. şampiyonluğun coşkusunu yaşayan Osimhen, sözlerini yine sarı-kırmızılı kulübün kimliğine vurgu yaparak, "Biz Galatasaray'ız, çok mutluyuz" şeklinde noktaladı.

Kaynak: Haber Merkezi