A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu son maçında ABD’yi 3-2 mağlup ederek turnuvayı galibiyetle tamamladı. Maçın ardından spor yorumcusu ve eski futbolcu Nihat Kahveci, teknik direktör Vincenzo Montella hakkında dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Turnuvada erken veda eden ve son maçını kazanan Türkiye A Milli Futbol Takımı’nın performansını değerlendiren Kahveci, Montella’nın yaklaşımını sert sözlerle eleştirdi.
Kahveci’nin açıklamalarından öne çıkan bölüm şöyle:
"Bak! Son dakika golüyle 3-2 yendik, yarın yollarım. Ben bu kadar inat bir teknik direktör görmedim. Bu turnuvada bir şey oldu hocaya bu kadar değildi. Yarın yollarım, yarın yollarım! Hak ediyor. Hala laf sokuyor. İstatistikler, istatistikler... Fatih Terim hoca bunu dedi, bunu dedi... Onu aradım bunu aramadım... Dünya Kupası'nı kazanırız, kazanmaya gidiyoruz... En karakterli jenerasyon... 62 şut attık... Kader kısmet, Allah nasip etmedi... Nedir bu kadar açıklama ya! Sizin düşmanınız yok ya bu ülkede! Sabah 4'te 5'te 6'da kalkan insanlar vardı, meydanlara gitti. Bugün gidemediler, kimin yüzünden gidemediler! Yeter abi! Buradan girmesin bana. Yendiği maçtan sonra elini güçlü hissedip insanlara laf söylemesin."




