Bölgesel Amatör Ligi’nde Kurtalanspor ile Şırnak Petrolspor arasında oynanan karşılaşmada yaşananlar, şike iddialarıyla gündeme geldi. Mücadelenin 70. dakikasında 4-1 önde olan Şırnak Petrolspor’un, bu dakikadan sonra kalesinde art arda goller görmesi ve karşılaşmayı 5-4 kaybetmesi tartışma yarattı.

Başkan sahaya inip talimat verdi iddiası

Karşılaşma sırasında kaydedilen görüntülerde, Şırnak Petrolspor Başkanı’nın yedek kulübesine giderek oyunculara “maçı kaybedin” yönünde talimat verdiği öne sürüldü. Söz konusu anların sosyal medyada yayılmasıyla birlikte müsabakanın sonucu tartışmaya açıldı.

Bu gelişmenin ardından Kurtalanspor, son 20 dakikada bulduğu 4 golle mücadeleyi 5-4 kazanarak ligde kalmayı başardı.

Futbolculardan peş peşe paylaşımlar

Maçın ardından Şırnak Petrolspor futbolcularının sosyal medya hesaplarından yaptığı paylaşımlar da dikkat çekti. Oyuncuların, karşılaşmanın sonucuna ilişkin tepki içeren ifadeler kullandığı ve bazı paylaşımlarda maçın satıldığı yönünde imalarda bulunulduğu görüldü.

İşte o paylaşımlar;

3-498

1-777

2-639

Fenerbahçe, Topuk Yaylası'nda hazırlıklarını sürdürüyor; Aziz Yıldırım kampı ziyaret etti
Fenerbahçe, Topuk Yaylası'nda hazırlıklarını sürdürüyor; Aziz Yıldırım kampı ziyaret etti
İçeriği Görüntüle

Kaynak: Haber Merkezi