Keçiören Belediyesi Kent Tiyatrosu tarafından sahnelenen “Kavuklu ve Pişekar Ormanda” adlı müzikli çocuk oyunu, Necip Fazıl Kısakürek Tiyatro Salonu’nda seyirciyle buluştu. Geleneksel Türk tiyatrosunun unutulmaz karakterleri Kavuklu ve Pişekar’ın başrolde yer aldığı oyun, çocuklardan yoğun ilgi gördü.

Doğada vakit geçirmek amacıyla ormana giden Kavuklu ve Pişekar’ın maceralarını konu alan oyunda, çevre kirliliği ve doğaya verilen zararların ormanın doğal dengesini nasıl etkilediği sahneye taşındı. Tavşan, karga, sincap ve arı gibi canlıların yaşadığı zorluklar üzerinden çevre sorunlarına dikkat çekildi.

Kavuklu’nun komik yanlış anlamaları ve Pişekar’ın çözüm odaklı yaklaşımıyla ilerleyen hikâyede, kahramanların doğayı korumanın önemini keşfetmesi çocuklara çevre bilinci ve doğa sevgisi konusunda önemli mesajlar verdi. Minik izleyiciler, oyunu ilgiyle takip ederek keyifli anlar yaşadı.

Eğlenceli ve öğretici bir deneyim

Tek perdeden oluşan “Kavuklu ve Pişekar Ormanda”, eğlenceli diyaloglar, şarkılar, mizah unsurları ve geleneksel orta oyunu öğeleriyle zenginleştirildi. Hem eğlendiren hem de düşündüren oyun, çocuklara doğaya karşı sorumluluklarını hatırlatan mesajlar sundu.

ABB ve ilçe belediyeleri vektörle mücadelede güç birliği yaptı
ABB ve ilçe belediyeleri vektörle mücadelede güç birliği yaptı
İçeriği Görüntüle

Gösterimin ardından belediyenin kültür ve sanat etkinliklerinden memnuniyet duyduklarını ifade eden aileler, Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan ve ekibine teşekkür etti.

Muhabir: Ramazan Vural