Fenerbahçe, 24 Haziran - 2 Temmuz tarihleri arasında Topuk Yaylası Tesisleri'nde kamp yapacak. İlk antrenmanını bu akşam gerçekleştirecek olan Fenerbahçe, öğlen saatlerinde Düzce’ye geldi.

Takımın gelişini bekleyen sarı-lacivertli taraftarlar, Kaynaşlı gişelerinden hemen sonra takım otobüsünü durdurarak tezahüratlarda bulundu. Taraftarlar, teknik direktör İsmail Kartal’a da çiçek verdi. Daha sonra takım otobüsü, tesislere doğru hareket etti.

Dünya Kupası heyecanı yarın 6 maçla devam edecek
Dünya Kupası heyecanı yarın 6 maçla devam edecek
İçeriği Görüntüle

F E N E R B A H C E’ Y E D U Z C E’ D E C O S K U L U K A R S I L A M A 1379287 409571

Kaynak: DHA