Yeni sezon öncesi teknik direktörlük görevine İsmail Kartal’ı getiren Fenerbahçe’de çalışmalar, 16 Temmuz’a kadar sürecek hazırlık dönemiyle devam edecek. Sarı-lacivertliler, Avrupa kupalarında oynanacak eleme maçları öncesinde iki ayrı kamp dönemi geçirecek. Hazırlıkların ilk etabı, 24-30 Haziran tarihleri arasında Düzce’deki Topuk Yaylası Tesisleri’nde gerçekleştirilecek. Bugün ve 23 Haziran’da yapılacak sağlık kontrolleriyle başlayan süreçte, takımın ilk kampı tamamlanmış olacak. Topuk Yaylası kampının ardından İstanbul’a dönecek olan Fenerbahçe, 3-4 Temmuz tarihlerinde izin yapacak ve ardından ikinci kamp için yurt dışına gidecek.

İkinci kamp Avusturya'da

Sarı-lacivertliler, 5-16 Temmuz tarihleri arasında Avusturya’da kamp yapacak. Bu süreçte üç hazırlık maçı oynanacak. Fenerbahçe, Avusturya kampında 8 Temmuz’da Admira Wacker, 11 Temmuz’da Pogon Szczecin ve 14 Temmuz’da LASK ile karşı karşıya gelecek. Kampın ardından 16 Temmuz’da İstanbul’a dönecek olan sarı-lacivertliler, gözünü UEFA Şampiyonlar Ligi 2. eleme turuna çevirecek.

Keçiören’de 90 karateci kuşak atlamak için ter döktü
Keçiören’de 90 karateci kuşak atlamak için ter döktü
İçeriği Görüntüle

İsmail Kartal yönetimindeki Fenerbahçe, ilk resmi maçına 21 veya 22 Temmuz’da, UEFA Şampiyonlar Ligi 2. eleme turunda karşılaşacağı Gornik Zabrze karşısında çıkacak.

Kaynak: Haber Merkezi