Beykoz Belediyesi'nde yönetim değişikliğinin ardından dikkat çeken bir araç alımı gerçekleştirildi. Belediye Başkanlığı görevinden uzaklaştırılan Alaattin Köseler'in yerine meclis kararıyla başkan vekili seçilen ve sonrasında AK Parti saflarına katılan Özlem Vural Gürzel döneminde belediye filosuna 35 adet TOGG dahil edildi.
Beykoz Belediyesi tarafından Çavuşbaşı Belediye Garajı'nda düzenlenen programla 35 adet elektrikli TOGG hizmete alındı. Belediye yönetimi, araçların kiralama yöntemiyle değil, doğrudan belediye mülkiyetinde kullanılacağını duyurdu.
Araç teslim programında konuşan Beykoz Belediye Başkan Vekili Özlem Vural Gürzel, belediyenin araç filosunu güçlendirdiklerini belirterek, "35 elektrikli TOGG'u hizmet filomuza dahil ettik. Bu araçların tamamı belediyemizin öz malıdır" dedi.

Belediyenin 35 adet TOGG alımı kamuoyunda ve sosyal medya platformlarında geniş yankı uyandırdı. Özellikle belediyenin mali durumu ve kamu kaynaklarının kullanımı üzerinden çok sayıda değerlendirme yapılırken, bazı vatandaşlar toplu araç alımına tepki gösterdi.
Sosyal medyada yapılan paylaşımlarda, belediye bütçesinden 35 adet TOGG alınmasının öncelikler açısından tartışılması gerektiği yönünde yorumlar öne çıktı. Belediyenin araç yatırımı kısa sürede gündemin dikkat çeken başlıklarından biri haline geldi.





