Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki deniz trafiğinin anbean takip edildiğini bildirdi. Bakan Uraloğlu, savaşın başladığı tarihten bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek bölgeden ayrıldığını açıkladı.
7 gemide 177 Türk görev yapıyor
Bölgede hâlen bulunan 7 gemide toplam 177 Türk vatandaşının görev yaptığı belirtilirken, bu gemilerden birinin Türk bayrağı taşıdığı ifade edildi. Uraloğlu, gemiler ve personelle sürekli iletişim halinde olunduğunu vurgulayarak güvenlik tedbirlerinin sürdüğünü kaydetti.
Kaynak: Haber Merkezi





