A Milli Futbol Takımı, Dünya Kupası'nda ABD ile oynadığı karşılaşmadan 3-2'lik galibiyetle ayrıldı. Maçtaki ilk golü kaydeden Arda Güler, aynı zamanda 24 yıl aradan sonra milli takımın Dünya Kupası'ndaki ilk golüne imza attı.
Türkiye'nin Dünya Kupası tarihinde gol atan en genç oyuncusu olan Arda, müsabakanın bitiş düdüğünün ardından TRT mikrofonlarına konuştu ve son dönemde yöneltilen eleştirilere değindi.
Arda Güler, kendisinin moralinin bozuk olduğuna dair haberlere karşılık net bir tavır sergiledi:
"Galiba maçtan önce benim üzgün olduğum ve moralimin bozuk olduğunu söylemişsiniz. Kesinlikle şunu söylemek istiyorum. Bütün eleştirileri haklı buluyorum. Ne deseler haklılar. Tabii ki bundan sonraki her maç bizim kendimizi yeniden kanıtlamak için, ülkemizi tekrar mutlu etmek için şans olacak. İnşallah bunu başarabiliriz."
Açıklamanın ardından muhabir, oyuncuyu koruma amacı taşıdıklarını belirterek araya girdi: "Eleştiriler seviyenin altına düşünce sizlerin moral bozukluğunu belirtmek istedik. Sizi korumak adına."
Arda Güler, bu sözlere de aynı kararlılıkla yanıt verdi ve takımın performansını eleştirmekten kaçınmadı:
"Eleştirilerde haklılardı. Hiçbirimiz iyi oynamadık. Ne deseler haklılar. Üzgün olup drama yapamayız. Kötü oynadık, elendik. O yüzden ne deseler haklılar. İnşallah bundan sonraki maçlarda telafi ederiz."
Milli takımın genç ismi, hem golüyle hem de saha dışındaki olgun açıklamalarıyla maçın öne çıkan figürlerinden biri oldu.




