Süper Lig’de 2026-2027 sezonu öncesi kulüplerin harcama limitleri kamuoyuna duyuruldu. Belirlenen limitler, kulüplerin yeni sezon öncesi transfer ve kadro yapılanmalarını doğrudan etkileyecek.

22 Haziran Zuhal Topal Yemekteyiz 1066. bölüm: Haftanın ilk gün yarışmacısı Abdullah Yıkılmaz’ın menüsü beğenildi mi?
22 Haziran Zuhal Topal Yemekteyiz 1066. bölüm: Haftanın ilk gün yarışmacısı Abdullah Yıkılmaz’ın menüsü beğenildi mi?
İçeriği Görüntüle

2026-2027 sezonu Süper Lig kulüplerinin harcama limitleri açıklandı. Türkiye Futbol Federasyonu tarafından belirlenen limitler, kulüplerin yeni sezon planlamalarında temel referans noktası olacak.

Açıklanan rakamlara göre Galatasaray’ın harcama limiti 9 milyar TL, Fenerbahçe’nin 6.3 milyar TL, Beşiktaş’ın 4.1 milyar TL ve Trabzonspor’un 2.5 milyar TL olarak belirlendi.

Kulüplerin mali çerçevesi netleşti

Belirlenen limitler, kulüplerin transfer politikalarını ve kadro yapılanmalarını doğrudan etkileyecek. Kulüpler, sezon öncesi planlamalarını bu mali çerçeve doğrultusunda yapmak zorunda kalacak.

Transfer stratejilerinde belirleyici olacak

Harcama limitlerinin özellikle yaz transfer döneminde kulüplerin hareket alanını sınırlayıcı ve yönlendirici bir rol üstleneceği değerlendiriliyor. Finansal disiplin ve bütçe yönetimi, yeni sezonun en kritik başlıkları arasında yer alıyor.

Ekran Görüntüsü 22 6 2026 19426 X.com

Kaynak: Haber Merkezi