Syzmanski'nin farkı 1'e indiren golü

2-222

Ofsayt sisteminden gelen görüntü

1-264

Uğurcan Çakır'dan mesaj
Uğurcan Çakır'dan mesaj
İçeriği Görüntüle

Erman Toroğlu, "Fenerbahçe'nin golü 'ofsaytımsı' gibi, bana biraz tuhaf geldi!" dedi.

Ahmet Çakar da "Günah yuvası Riva’da tuhaf şeyler oluyor. Fenerbahçe’nin attığı gol bence ofsayt. Ya ben körüm ya da pozisyonu bir şekilde VAR odasında istedikleri gibi montajladılar." yorumunda bulundu.

Kaynak: Haber Merkezi