'10 Manşette Bugün' | 25 Haziran 2026
'10 Manşette Bugün' | 25 Haziran 2026
İçeriği Görüntüle

Bir haftalık tedavisinin ardından taburcu edilerek evine dönen Fenerbahçe Kulübü eski Başkanı Ali Şen’in rahatsızlıktan sonraki ilk fotoğrafı ortaya çıktı.

Ali Şen’in ziyaret eden Bodrumlu kaptan Mustafa Kemal Güneri, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda “Acıbadem’de tedbir amaçlı 5 günün ardından, evinde sıhhatinde, çok şükür Ali Başkanımız. Yalıkavak'tan herkese sağlık, sıhhat ve afiyet diliyoruz.” dedi.

Ali Şen-1

Kaynak: Haber Merkezi